Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 20 februarie 2006  convenit prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti, la 20 februarie 2006, si la Zagreb, la 15 martie 2006, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 20 februarie 2006 convenit prin schimb de scrisori semnate la Bucuresti, la 20 februarie 2006, si la Zagreb, la 15 martie 2006, intre Guvernul Romaniei si Banca Internationala pentru Reconstructie si Dezvoltare

EMITENT: ACT INTERNATIONAL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 611 din 14 iulie 2006
România
Ministerul Finanţelor Publice
Cabinetul secretarului de stat

20 februarie 2006

Banca Mondialã
Domnului Anand K. Seth
Director, Unitatea de ţarã pentru
Europa Centralã şi de Sud
Regiunea ECA

Subiect: România: Proiectul Cadastrului general şi publicitãţii imobiliare (Împrumut nr. 4258-RO)

Amendarea Acordului de împrumut

Stimate domnule Seth,

Ne referim la Acordul de împrumut 4258-RO, datat 23 ianuarie 1998, dintre România şi Bancã, pentru proiectul mai sus menţionat. Dupã cum cunoaşteţi, ultima datã de tragere în cadrul Acordului de împrumut a fost extinsã şi în prezent este 30 iunie 2006.
Având în vedere stadiul implementãrii Proiectului, precum şi timpul rãmas pânã la ultima datã de tragere, este necesarã o realocare a sumelor împrumutului pentru ca Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã (ANCPI) sã poatã realiza obiectivele Proiectului.
În acest sens, ANCPI a propus realocarea sumei de 206.000 dolari S.U.A., rãmasã de la "Nealocate" (categoria 6), şi a sumei de 511.000 dolari S.U.A. de la "Servicii tehnice" (categoria 3) la "Bunuri" (72.000 dolari S.U.A.), "Servicii de consultanţã" (400.000 dolari S.U.A.) şi "Instruire" (245.000 dolari S.U.A.), astfel încât sã poatã sã îşi realizeze nevoile curente, şi anume:
- achiziţionarea de mobilier de arhivã;
- instruire (personalul specializat al ANCPI va fi instruit astfel încât sã fie capabil sã evalueze şi sã monitorizeze performanţele profesionale; va fi gãzduitã o conferinţã internaţionalã privind cadastrul şi publicitatea imobiliarã şi vor fi organizate vizite de studiu pentru specialiştii ANCPI); şi
- servicii de consultanţã (furnizate pentru sprijinirea elaborãrii unui studiu comparativ asupra diverselor sisteme de publicitate imobiliarã, elaborãrii unei strategii în ceea ce priveşte cadastrul general, dezvoltãrii unui cadru pentru INDS şi extinderii contractului încheiat cu COWI/KAMPSAX).
Luând în considerare cele mai sus menţionate, vã transmitem anexat propunerea noastrã de amendare a Acordului de împrumut pentru a reflecta schimbãrile mai sus menţionate între categorii.
Am aprecia dacã aţi da curs solicitãrii noastre cât mai curând posibil şi ne-aţi transmite acordul dumneavoastrã în legãturã cu amendamentul propus.

Al dumneavoastrã sincer,

Claudiu Doltu,
secretar de stat


ANEXĂ

Amendamentul nr. 6 la împrumut - Realocarea propusã a fondurilor


────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Alocare Alocarea
fonduri Realocare fondurilor cf.
Nr. Categoria împrumutului existente propusã Amendament
nr. 6
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
1. Lucrãri 1.200.000 1.200.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) În cadrul pãrţii A a Proiectului 113.700 113.700
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 75.000 75.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
În cadrul pãrţilor A şi B ale
Proiectului dupã 1
c) decembrie 2004 1.011.300 0 1.011.300
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
2. Bunuri 3.417.000 3.489.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) In cadrul pãrţii A a Proiectului 1.767.000 1.767.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 476.500 476.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) În cadrul pãrţii C(i) a Proiectului 22.000 22.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
În cadrul partilor A, B şi C ale
Proiectului dupã 1
d) decembrie 2004 11.151.500 72.000 1.223.500
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
3. Servicii tehnice 16.620.000 16.109.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) În cadrul pãrtii A a Proiectului 4.774.000 4.774.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 887.000 887.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) În cadrul pãrţii C(ii) a Proiectului 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
d) În cadrul pãrţii C(iii) a Proiectului 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
În cadrul pãrţilor A, B şi C ale
Proiectului dupã 1
e) decembrie 2004 10.959.000 -511.000 10.448.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
4. Servicii de consultanţã şi instruire
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(i) Servicii de consultanţã 2.870.000 3.270.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) În cadrul pãrţii C(ii) a Proiectului 1.009.000 1.009.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii C(iii) a Proiectului 1.239.000 1.239.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
În cadrul pãrţilor A, B şi C ale
c) Proiectului dupã 1 decembrie 2004 622.000 400.000 1.022.000

(ii) Instruire 415.000 660.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) În cadrul pãrţii C(ii) a Proiectului 110.700 110.700
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii C(iii) a Proiectului 157.300 157.300
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
În cadrul pãrţilor A, B şi C ale
c) Proiectului dupã 1 decembrie 2004 147.000 245.000 392.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
5. Costuri operaţionale marginale: 772.000 772.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) În cadrul pãrtii C(ii) a Proiectului 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii C(iii) a Proiectului 219.000 219.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) În cadrul pãrţilor A, B si C ale
Proiectului dupã 1 decembrie 2004 553.000 553.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
6 Nealocate 206.000 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
a) În cadrul pãrţii A a Proiectului 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 0 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
c) În cadrul pãrţilor A, B şi C ale
Proiectului dupa 1 decembrie 2004 206.000 -206.000 0
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL 25.500.000 0 25.500.000
────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────





BANCA MONDIALĂ Biroul regional pentru Telefon: (385) 1 235-7222
BANCA INTERNAŢIONALĂ Europa Centralã Fax: (385) 1 235-7293
PENTRU RECONSTRUCŢIE si de Sud
ŞI DEZVOLTARE Trg. J.F. Kenoedya 6B
ASOCIAŢIA DE 10000, Zagreb, Croaţia
DEZVOLTARE
INTERNAŢIONALĂ

15 martie 2006

Excelenţei Sale,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu,
ministrul finanţelor publice
Bucureşti, România

Stimate domnule ministru,
România: Proiectul Cadastrului general
şi publicitãţii imobiliare (Împrumut nr. 4258-RO)


Realocarea sumelor împrumutului

Ne referim la Acordul de împrumut (Acordul) pentru proiectul mai sus menţionat, dintre România (Împrumutatul) şi Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (Banca), datat 23 ianuarie 1998, astfel dupã cum a fost amendat. Ne referim, de asemenea, şi la scrisoarea datatã 20 februarie 2006, de la domnul Claudiu Doltu, secretar de stat, prin care se solicitã Bãncii sã realoce anumite sume în cadrul Împrumutului.
Suntem fericiţi sã consimţim la cererea exprimatã de dumneavoastrã. În consecinţã, Banca realocã prin aceasta sumele împrumutului din paragraful 1 al anexei nr. 1 la Acord, astfel dupã cum se aratã în cele ce urmeazã:
- 206.000 dolari S.U.A. de la categoria (6)(c)(Nealocate) la categoria (4)(ii)(c) (Instruire);
- 72.000 dolari S.U.A. de la categoria (3)(e)(Servicii tehnice) la categoria Bunuri (2)(d)(Bunuri);
- 400.000 dolari S.U.A. de la categoria (3)(e)(Servicii tehnice) la categoria (4)(i)(c)(Servicii de consultanţã); şi
- 39.000 dolari S.U.A. de la categoria (3)(e) (Servicii tehnice) la categoria (4)(ii)(c)(instruire).
În mod corespunzãtor, sumele alocate acum diferitelor categorii sunt indicate în anexa la aceastã scrisoare.

Al dumneavoastrã sincer,
Anand K. Seth,
director
Europa Centralã şi de Sud
Regiunea Europa şi Asia Centralã

Copii: Excelenţei Sale Vasile Blaga,
ministrul administraţiei şi internelor
Bucureşti, România

Domnului Claudiu Doltu,
secretar de stat
Ministerul Finanţelor Publice
Bucureşti, România

Domnului Ştefan Petrescu,
director general
Ministerul Finanţelor Publice
Bucureşti, România

Domnului Cristian Ilie,
director general
Agenţia Naţionalã de Cadastru şi Publicitate Imobiliarã

Dr. Jan Willem van de Kij,
director executiv
Banca Mondialã


ANEXĂ
-----
la scrisoare
------------


Categoria Suma alocatã Procent (%) din
(exprimatã în cheltuieli care
dolari SUA) urmeazã a fi
finanţate

(1) Lucrãri 50%
a) În cadrul pãrţii A a Proiectului 113,700
b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 75,000
c) În cadrul pãrţilor A şi B ale
Proiectului dupã 1
decembrie 2004 1.011.300
(2) Bunuri 100% din cheltuielile
a) În cadrul pãrţii A a Proiectului 1,767.000 externe, 100% din
b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 476.500 cheltuielile interne
c) În cadrul pãrţii C(i) a Proiectului 22.000 (cost ex-factory) şi
d) În cadrul pãrţilor A, B şi C ale 70% din cheltuielile
Proiectului dupã 1 decembrie 2004 1.223.500 interne pentru alte
articole achiziţionate
pe plan local
(3) Servicii tehnice: 80%
(a) In cadrul pãrţii A a Proiectului 4.774.000
(b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 887.000
(c) În cadrul pãrţii C(ii) a
Proiectului 0
(d) În cadrul pãrţii C(iii) a
Proiectului 0
(e) In cadrul pãrţilor A, B şi C ale 0
Proiectului dupã 1 decembrie
2004
10,448,000
(4) Servicii de consultanţa
si instruire 100%
(i) Servicii de consultanţa
(a) În cadrul pãrţii C(ii) a 1.009.000
Proiectului
(b) În cadrul pãrţii C(iii) 1.239.000
a Proiectului
(c) În cadrul pãrţilor A,
B si C ale Proiectului
dupã 1 decembrie 2004 1.022.000
(i) Instruire
(a) În cadrul pãrţii A a
Proiectului 110.700
(b) În cadrul pãrţii B a
Proiectului 157.300
(c) în cadrul pãrţilor A,
B şi C ale
Proiectului dupã 1
decembrie 2004 392.000
(5) Costuri operaţionale marginale: 100%
(a) În cadrul pãrţii C(ii)
a Proiectului 0
(b) În cadrul pãrţii C(iii)
a Proiectului 219.000
(c) În cadrul pãrţilor A, B si C
ale Proiectului dupã
1 decembrie 2004 553.000
(6) Nealocate
(a) În cadrul pãrţii A a Proiectului 0
(b) În cadrul pãrţii B a Proiectului 0
(c) În cadrul pãrţilor A, B şi C ale
Proiectului dupã 1 decembrie 2004 0

TOTAL 25.500.000


-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016