Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 2 martie 2012  la anexa VI la MARPOL si la Codul tehnic NO(x) 2008    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

AMENDAMENT din 2 martie 2012 la anexa VI la MARPOL si la Codul tehnic NO(x) 2008

EMITENT: ORGANIZATIA MARITIMA INTERNATIONALA
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 539 din 26 august 2013
    Amendamente la anexa VI la MARPOL
    1. Se adaugă un nou paragraf 1 bis la regula 17:
    1 bis Micile state insulare în curs de dezvoltare pot îndeplini cerinţele din paragraful 1 al prezentei reguli prin aranjamente regionale când, datorită circumstanţelor unice ale acelor state, astfel de aranjamente sunt singurele mijloace practice pentru îndeplinirea acestor cerinţe. Părţile care participă la un aranjament regional trebuie să elaboreze un Plan regional pentru instalaţii de primire, cu luarea în considerare a liniilor directoare elaborate de către Organizaţie.
    Guvernul fiecărei părţi care participă la aranjament trebuie să se consulte cu Organizaţia, pentru ca aceasta să difuzeze părţilor la prezenta convenţie:
    .1 modul în care Planul regional pentru instalaţii de primire ia în considerare liniile directoare;
    .2 detalii ale centrelor identificate regionale de primire a deşeurilor de la nave; şi
    .3 detalii ale acelor porturi care au numai instalaţii limitate.

    Amendamente la Codul tehnic NO(x) 2008
    2. Paragraful 2.2.4 existent se înlocuieşte cu următorul:
    "2.2.4. Motoare care nu sunt precertificate pe un stand de încercare
    .1 Există motoare care, datorită mărimii lor, construcţiei şi planificării livrării, nu pot fi precertificate pe un stand de încercare. În astfel de cazuri, producătorul de motoare, proprietarul navei sau constructorul navei trebuie să solicite Administraţiei efectuarea încercării la bordul navei (vezi 2.1.2.2). Solicitantul trebuie să demonstreze Administraţiei că încercarea efectuată la bordul navei respectă în întregime toate cerinţele unei proceduri de încercare pe stand, aşa cum se specifică în capitolul 5 al prezentului cod. În niciun caz nu se permite acceptarea de posibile abateri înregistrate la măsurători, dacă o inspecţie iniţială se efectuează la bordul unei nave, fără vreo încercare de precertificare valabilă. În cazul motoarelor ce fac obiectul unei încercări de certificare la bord, în scopul emiterii unui certificat EIAPP, se aplică aceleaşi proceduri ca şi cum motorul ar fi fost precertificat pe standul de încercare, sub rezerva restricţiilor prevăzute în paragraful 2.2.4.2.
    .2 Această procedură de inspecţie pentru precertificare poate fi acceptată pentru un motor individual sau pentru un grup de motoare, reprezentat numai de motorul reprezentativ, dar ea nu trebuie să fie acceptată pentru certificarea unei familii de motoare."

    3. Paragraful 2.2.5.1 se înlocuieşte cu următorul:
    "1 Dacă un dispozitiv de reducere a emisiilor de NO(x) este inclus în procedura de certificare EIAPP, acesta trebuie să fie recunoscut ca fiind o componentă a motorului şi prezenţa sa trebuie să fie consemnată în Dosarul tehnic al motorului. Motorul trebuie să fie încercat cu dispozitivul de reducere a emisiilor de NO(x) montat, în afară de cazul când, datorită motivelor tehnice şi practice, încercarea combinată nu este adecvată şi procedurile specificate în paragraful 2.2.4.1 nu pot fi aplicate, sub rezerva aprobării de către Administraţie. În acest caz, procedura de încercare aplicabilă trebuie să fie executată şi sistemul combinat motor/dispozitiv de reducere a emisiilor de NO(x) trebuie să fie aprobat şi precertificat de către Administraţie ţinând cont de liniile directoare elaborate de către Organizaţie*). Oricum, această precertificare este supusă restricţiilor prevăzute în paragraful 2.2.4.2."
----------
    *) Se face referire la Liniile directoare din 2011 referitoare la aspecte suplimentare ale Codului tehnic NO(x) 2008 privind cerinţele specifice ale motoarelor diesel navale prevăzute cu dispozitive de reducere catalitică selectivă, adoptate prin Rezoluţia MEPC.198(62).

                                          -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016