Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   AMENDAMENT din 17 octombrie 2014  la anexa VI la MARPOL (Amendamente la regulile 2 şi 13 şi la apendicele I)    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 AMENDAMENT din 17 octombrie 2014 la anexa VI la MARPOL (Amendamente la regulile 2 şi 13 şi la apendicele I)

EMITENT: ORGANIZAŢIA MARITIMĂ INTERNAŢIONALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 2 din 4 ianuarie 2016

                               Anexa VI la MARPOL
          Reguli privind prevenirea poluării atmosferei de către nave


    Capitolul 1
    Generalităţi

    Regula 2
    Definiţii
    1. Definiţia pentru "Combustibil lichid" din paragraful 9 este înlocuită de următoarea definiţie:
    "Combustibil lichid înseamnă orice fel de combustibil livrat unei nave şi destinat combustiei pentru propulsia navei sau pentru operarea acesteia, incluzând combustibili gazoşi, distilaţi şi reziduali."
    2. Definiţia pentru "Motor diesel naval" din paragraful 14 este înlocuită de următoarea definiţie:
    "Motor diesel naval înseamnă orice motor alternativ cu combustie internă, care funcţionează pe combustibil lichid sau mixt, căruia i se aplică regula 13 din prezenta anexă, inclusiv sistemele combinate şi de supraalimentare eventual utilizate. În plus, un motor care funcţionează pe gaz, instalat la bordul unei nave construite la 1 martie 2016 sau după această dată, sau un motor suplimentar care funcţionează pe gaz sau un motor de înlocuire care nu este identic, instalat la această dată sau după această dată, este, de asemenea, considerat ca un motor diesel naval."

    Capitolul 3
    Cerinţe privind controlul emisiilor provenite de la nave

    Regula 13
    Oxizi de azot [NO(x)]
    3. Textul paragrafului 7.3 este înlocuit de următorul:
    "7.3. În ceea ce priveşte un motor diesel naval cu o putere de ieşire mai mare de 5.000 kW şi cu o capacitate cilindrică egală cu 90 litri sau mai mare, montat la bordul unei nave construite la 1 ianuarie 1990 sau după această dată, dar înainte de 1 ianuarie 2000, Certificatul internaţional de prevenire a poluării atmosferei trebuie, pentru un motor diesel naval căruia i se aplică prevederile paragrafului 7.1 al prezentei reguli, să indice una dintre situaţiile următoare:
    .1 i s-a aplicat o metodă aprobată conform paragrafului 7.1.1 al prezentei reguli;
    .2 motorul a fost certificat în conformitate cu paragraful 7.1.2 al prezentei reguli;
    .3 o metodă aprobată încă nu este disponibilă în comerţ astfel cum este descris în paragraful 7.2 al prezentei reguli; sau
    .4 o metodă aprobată nu este aplicabilă."

    APENDICE I
    Model de Certificat internaţional de prevenire a poluării atmosferei (IAPP) (regula 8)

    Supliment la Certificatul internaţional de prevenire a poluării atmosferei (Certificat IAPP)

    4. Nota de subsol referitoare la paragraful 1.4 este înlocuită de următoarea notă de subsol:
    "# Se indică numai pentru navele construite la 1 ianuarie 2016 sau după această dată, care sunt proiectate în mod special şi sunt utilizate numai pentru scopuri recreative şi la care, în conformitate cu regula 13.5.2.1 sau regula 13.5.2.3, limita emisiei de NO(x), astfel cum este specificată la regula 13.5.1.1, nu se va aplica."

    5. Paragraful 2.2.1 este înlocuit de următorul paragraf:
    "2.2.1. Următoarele motoare diesel navale, instalate la bordul acestei nave, sunt în conformitate cu prevederile regulii 13, astfel cum este indicat:


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┬─────┐
│ Regula din anexa VI la MARPOL aplicabilă │Motor│Motor│Motor│Motor│Motor│Motor│
│ (NTC = Codul tehnic NO(x) 2008) │nr. 1│nr. 2│nr. 3│nr. 4│nr. 5│nr. 6│
│ (AM = Metodă aprobată) │ │ │ │ │ │ │
├───┬─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 1│Producător şi model │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 2│Numărul de serie │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 3│Utilizare (ciclul/urile aplicaţiei │ │ │ │ │ │ │
│ │aplicabile - NTC 3.2) │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 4│Puterea nominală (kW) (NTC 1.3.11) │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 5│Turaţia nominală (rpm) (NTC 1.3.12) │ │ │ │ │ │ │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 6│Motor identic instalat la 1/1/2000 sau după această dată, │ │ │ │ │ │ │
│ │exceptat conform regulii 13.1.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 7│Data instalării unui motor identic (zz/ll/aaaa) conform │ │ │ │ │ │ │
│ │regulii 13.1.1.2 │ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────┬──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 8a│Data transformării importante (zz/ll/aaaa)│13.2.1.1 şi 13.2.2│ │ │ │ │ │ │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 8b│ │13.2.1.2 şi 13.2.3│ │ │ │ │ │ │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 8c│ │13.2.1.3 şi 13.2.3│ │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 9a│Nivelul I │13.3 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 9b│ │13.2.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 9c│ │13.2.3.1 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 9d│ │13.2.3.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 9e│ │13.7.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│10a│Nivelul II │13.4 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│10b│ │13.2.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│10c│ │13.2.2 (Nivelul │ │ │ │ │ │ │
│ │ │III imposibil) │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│10d│ │13.2.3.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│10e│ │13.5.2 (Scutiri) │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│10f│ │13.7.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┼──────────────────────────────────────────┼──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│11a│Nivelul III (numai în ECA-NO(x)) │13.5.1.1 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│11b│ │13.2.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│11c│ │13.2.3.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│11d│ │13.7.1.2 │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┼────────┬─────────────────────────────────┴──────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 12│ AM*) │Instalată │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 13│ │Nu este disponibilă în comerţ la momentul inspecţiei│ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
├───┤ ├────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┼─────┤
│ 14│ │Nu este aplicabilă. │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │ [] │
└───┴────────┴────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┴─────┘
---------
    *) Se referă la Liniile directoare din 2014 privind procesul metodei aprobate
       [Rezoluţia MEPC.243(66)]."


    6. Paragraful 2.5 este înlocuit cu următorul paragraf:
    "2.5. Incinerarea la bordul navei (regula 16)
    Nava are un incinerator:

    .1 instalat la 1 ianuarie 2000 sau după această dată, care îndeplineşte
       prevederile:

    .1 Rezoluţiei MEPC.76(40), aşa cum a fost modificată*) []
    .2 Rezoluţiei MEPC.244(66) []

    .2 instalat înainte de 1 ianuarie 2000 care îndeplineşte prevederile:
    .1 Rezoluţiei MEPC.59(33), aşa cum a fost modificată**) []
    .2 Rezoluţiei MEPC.76(40), aşa cum a fost modificată*). []

-----------
    *) Aşa cum a fost modificată de Rezoluţia MEPC.93(45).
    **) Aşa cum a fost modificată de Rezoluţia MEPC.92(45)."



                                 -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016