Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACT ADITIONAL PE ANUL 2007 din 11 aprilie 2007  la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 al Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACT ADITIONAL PE ANUL 2007 din 11 aprilie 2007 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 al Societatii Nationale de Transport Feroviar de Calatori "C.F.R. Calatori" - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 286 din 2 mai 2007

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
Pãrţile contractante
Prezentul act adiţional la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 constituie contractul de servicii publice pe anul 2007, ce se încheie între Ministerul Transporturilor, în numele statului, şi Societatea Naţionalã de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A., denumitã în continuare C.F.R. Cãlãtori, în concordanţã cu prevederile <>art. 38 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate române şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 89/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, ale <>art. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 584/1998 privind înfiinţarea Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A. prin reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 3 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.387/2004 privind aprobarea Contractului de activitate a Companiei Naţionale de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. şi a Contractului de activitate a Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A.*) pentru perioada 2004-2007.
----
*) devenit "contract de servicii publice", potrivit <>art. 38 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

ART. 2
Obiectul şi durata actului adiţional la contractul de servicii publice
(1) Prezentul act adiţional conţine, în conformitate cu <>art. 38 din Ordonanţa de urgenţã nr. 12/1998 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, prevederile specifice Contractului de servicii publice al Societãţii Naţionale de Transport Feroviar de Cãlãtori "C.F.R. Cãlãtori" - S.A. pentru anul 2007.
(2) Prezentul act adiţional la Contractul de servicii publice pentru perioada 2004-2007 se încheie pentru anul 2007.

CAP. II
Obligaţii specifice ale pãrţilor pe anul 2007

ART. 3
Obligaţii specifice ale C.F.R. Cãlãtori pe anul 2007
(1) Pe durata de valabilitate a prezentului act adiţional - contractul de servicii publice, C.F.R. Cãlãtori se obligã sã pregãteascã şi sã punã în circulaţie numãrul şi categoriile de trenuri necesare pentru asigurarea caracterului de serviciu public social pentru transportul feroviar public de cãlãtori. Numãrul minim şi categoriile de trenuri care vor circula, pe secţii de circulaţie, care reprezintã pachetul minim social, se poate modifica prin ordin al ministrului transporturilor, pentru adaptarea la condiţiile concrete de piaţã sau la eventuale modificãri intervenite la starea tehnicã a infrastructurii.
(2) Pe durata de valabilitate a prezentului act adiţional la contractul de servicii publice, C.F.R. Cãlãtori se obligã sã punã la dispoziţia publicului capacitãţile de transport, în funcţie de evoluţia şi de cerinţele pieţei.
(3) Oferta de servicii se structureazã pe urmãtoarele categorii de trenuri:
a) intercity;
b) rapide;
c) accelerate;
d) personale.
(4) C.F.R. Cãlãtori va asigura publicului cãlãtor urmãtoarele tipuri de servicii:
a) transportul de cãlãtori în trafic intern şi internaţional cu trenuri prevãzute în planul de mers al trenurilor, cu trenuri suplimentare sau cu trenuri special comandate;
b) capacitãţi de transport diferenţiate pe criterii de confort şi de servicii: vagoane clasa I şi clasa a II-a, compartimentate şi necompartimentate, vagoane de dormit clasa I-a şi clasa a II-a, vagoane-cuşetã, salon, business, restaurant şi bar;
c) posibilitatea închirierii de vagoane de cãlãtori de diverse tipuri şi categorii;
d) vânzarea legitimaţiilor de cãlãtorie cu anticipaţie de pânã la 30 de zile în trafic intern şi de pânã la 60 de zile în trafic internaţional;
(5) C.F.R. Cãlãtori va asigura pe toatã durata contractului de servicii publice condiţiile minime obligatorii privind viteza comercialã, confortul şi serviciile la bord, în funcţie de categoria trenului.
(6) Strategia de dezvoltare şi modernizare a C.F.R. Cãlãtori va fi în concordanţã cu legislaţia europeanã în domeniul transportului feroviar de cãlãtori şi va asigura condiţiile necesare pentru integrarea europeanã.
(7) C.F.R. Cãlãtori se obligã ca prin politica de marketing pe care o va promova sã asigure satisfacerea cerinţei pieţei de transport feroviar public de cãlãtori.
(8) C.F.R. Cãlãtori se obligã sã promoveze o politicã tarifarã corelatã cu legislaţia în vigoare privind regimul tarifelor pentru serviciile publice cu caracter social, precum şi cu evoluţia pieţei de transport.
(9) Facilitãţile acordate de C.F.R. Cãlãtori, potrivit reglementãrilor în vigoare, pentru serviciile prestate anumitor categorii de persoane sunt prevãzute în anexa nr. 1.
(10) C.F.R. Cãlãtori se obligã sã acţioneze permanent pentru utilizarea eficientã a resurselor materiale şi umane, asigurând astfel reducerea cheltuielilor reale de transport.
(11) Pentru utilizarea infrastructurii feroviare publice, C.F.R. Cãlãtori va plãti Companiei Naţionale de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. tarifele de utilizare, care se stabilesc conform prevederilor legale.
ART. 4
Lista programelor prioritare
Principalele programe prioritare de dezvoltare, modernizare şi investiţii ale C.F.R. Cãlãtori pentru perioda de valabilitate a prezentului act adiţional sunt prevãzute în tabelul 1.


Tabelul nr. 1
┌───┬─────────────────────────────────────────────────┐
│Nr.│ Denumirea programului prioritar │
│crt. │
├───┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.│Program de dotare cu rame automotoare │
├───┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ 2.│Program de realizare a sistemului automat de │
│ │eliberare şi rezervare bilete │
├───┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ 3.│Program de dotare cu rame electrice de scurt, │
│ │mediu şi lung parcurs │
├───┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ 4.│Program de modernizare a locomotivelor pentru │
│ │transportul de cãlãtori │
├───┼─────────────────────────────────────────────────┤
│ 5.│Program de dotare şi modernizare a vagoanelor de │
│ │cãlãtori │
└───┴─────────────────────────────────────────────────┘



ART. 5
Obligaţiile specifice ale Ministerului Transporturilor
1. Ministerul Transporturilor va aloca lunar sumele cuvenite C.F.R. Cãlãtori ca diferenţã între tarifele stabilite cu avizul autoritãţiilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugã o cotã de profit între 3% şi 5% din costul respectiv, prevãzute prin bugetul de venituri şi cheltuieli, urmând ca pânã la data de 31 ianuarie a anului urmãtor societatea sã prezinte la Ministerul Transporturilor dovada confirmatã de Compania Naţionalã de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A. a efectuãrii pachetului minim social ce îi revenea.
2. Pentru facilitãţile de cãlãtorie acordate, potrivit legii, anumitor categorii de persoane, C.F.R. Cãlãtori va primi compensaţii corespunzãtoare, în baza documentelor justificative prezentate de aceasta.
3. Ministerul Transporturilor va susţine finanţarea de la bugetul de stat sau din credite contractate de stat şi subîmprumutate Ministerului Transporturilor ori C.F.R. Cãlãtori şi rambursate de la bugetul de stat, în condiţiile legii, a investiţiilor pentru realizarea programelor prioritare, precum şi a proiectelor care asigurã integrarea României în sistemul de transport feroviar european.

CAP. III
Condiţii specifice de funcţionare a C.F.R. Cãlãtori pe anul 2007

ART. 6
Parametrii de performanţã ai C.F.R. Cãlãtori pe anul 2007
Indicatorii de cantitate şi calitate ai activitãţii de transport feroviar de cãlãtori privind funcţionarea C.F.R. Cãlãtori pe anul 2007 sunt:


┌──────────────────────────────────┬────────────────────┐
│ Indicatorul │ Programat 2007 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│Tren km (mii) │ 66.315 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│Cãlãtori km (milioane) │ 8.130 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│Numãr maxim de trenuri, din care: │ 1.678 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│intercity │ 44 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│rapide │ 170 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│accelerate │ 69 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│personale │ 1.381 │
├──────────────────────────────────┼────────────────────┤
│sezoniere │ 14 │
└──────────────────────────────────┴────────────────────┘



ART. 7
Lista trenurilor de cãlãtori incluse în pachetul minim social
Numãrul trenurilor de cãlãtori pe fiecare categorie, care vor circula pe reţeaua feroviarã, este cuprins în anexa la Contractul de activitate al Companiei Naţionale de Cãi Ferate "C.F.R." - S.A.
ART. 8
Preţul prestaţiilor
(1) Preţul prestaţiilor ce fac obiectul actului adiţional la contractul de servicii publice în vigoare la data aprobãrii contractului este de 878.582 mii lei, la care se adaugã veniturile tarifare obţinute de C.F.R. Cãlãtori în urma aplicãrii tarifelor stabilite cu avizul autoritãţilor publice competente, astfel încât sã se prevadã o cotã de profit între 3% şi 5% referitor la costurile reale de transport.
(2) Preţul contractului poate fi revizuit pe baza solicitãrii justificate prezentate de societate.
ART. 9
Programul de reparaţii, modernizare şi achiziţii de material rulant
Programul de reparaţii, modernizare şi achiziţii de material rulant se asigurã din fonduri proprii, din fonduri de la buget şi din finanţãri externe şi se aprobã de cãtre consiliul de administraţie, corelat cu starea tehnicã a parcului, normele tehnice date de constructori şi reglementãrile specifice emise de Autoritatea Feroviarã Românã.
ART. 10
Principalele elemente de cheltuieli necesare pentru asigurarea pachetului minim social
Principalele elemente de cheltuieli utilizate pentru determinarea costurilor transportului public feroviar de cãlãtori sunt: cheltuieli cu combustibil şi lubrifianţi, cheltuieli cu energia electricã, cheltuieli cu utilizarea infrastructurii feroviare, cheltuieli cu reparaţiile, cheltuieli cu personalul, cheltuieli cu amortizarea, alte cheltuieli de exploatare, se dimensioneazã de consiliul de administraţie al societãţii, corelat cu programul de transport, şi se aprobã prin bugetul de venituri şi cheltuieli al societãţii, potrivit prevederilor legii.
ART. 11
Stabilirea nivelului de venituri prognozat pentru pachetul minim social şi politica tarifarã
(1) C.F.R. Cãlãtori poate, dupã caz, sã stabileascã, în condiţiile legii, şi sã adapteze la condiţiile pieţei tarifele pentru transportul feroviar public de cãlãtori, precum şi pentru alte prestaţii şi servicii din domeniul sãu de activitate, în scop comercial, în vederea menţinerii, sporirii sau creãrii unui anumit trafic în transportul de cãlãtori.
(2) Veniturile din transportul de cãlãtori pentru anul 2007 au fost estimate pornindu-se de la un nivel al indicatorului cãlãtori km de 8.130 milioane cãlãtori km şi de la prevederile <>art. 1 şi 2 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 79/2006 privind majorarea tarifelor în transportul feroviar de cãlãtori pe teritoriul României.
ART. 12
Obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor
În vederea realizãrii programului de transport public feroviar în condiţiile definite prin prezentul contract şi a asigurãrii echilibrului economico-financiar al societãţii, consiliul de administraţie va aproba, va analiza permanent şi va adapta la condiţii concrete şi evoluţia preţurilor şi tarifelor - obiective cu efect cuantificat în nivelul veniturilor şi cheltuielilor.
ART. 13
Nivelul contribuţiei de la bugetul de stat ca platã a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate
Metodologia de calcul şi nivelul sumelor lunare necesare pentru acoperirea serviciului public social, ca diferenţã între tarifele stabilite cu avizul autoritãţilor publice competente şi costurile reale de transport, la care se adaugã cota de profit între 3% şi 5%, se stabilesc de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi Ministerul Transporturilor, în conformitate cu Normele privind fundamentarea, acordarea şi justificarea sumelor primite de la bugetul de stat pentru unele activitãţi desfãşurate de unii agenţi economici, prin bugetul Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului, precum şi a transferurilor consolidabile acordate bugetelor locale pentru strãzile care se vor amenaja în perimetrele destinate construcţiilor de cvartale de locuinţe noi în localitãţile rurale şi urbane, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice şi al ministrului transporturilor, construcţiilor şi turismului nr. 504/501/2005, şi cu <>Hotãrârea Guvernului nr. 2.408/2004 privind metodologia de acordare de la bugetul de stat şi/sau de la bugetele locale a diferenţei dintre tarife şi costuri în transportul feroviar public de cãlãtori, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
ART. 14
Regulile privind amendamentele şi modificãrile la contract
(1) Modificãrile la prezentul act adiţional se fac cu acordul ambelor pãrţi, potrivit legii.
(2) Pentru evenimente de forţã majorã - calamitãţi naturale, grevã, ce se vor manifesta pe durata de valabilitate a prezentului act adiţional, sunt stabilite principii generale de continuare a derulãrii contractului.
(3) În cazul conflictelor de muncã, greva este permisã cu condiţia ca organizatorii şi conducãtorii grevei sã asigure serviciile esenţiale, dar nu mai puţin de o treime din activitatea normalã, cu satisfacerea necesitãţilor minime de viaţã ale comunitãţilor locale.
(4) Forţa majorã, conform prezentului act adiţional, reprezintã orice eveniment sau cauzã, imprevizibile şi de neînlãturat, produse fãrã vina pãrţilor contractante, ce nu au putut fi anticipate la încheierea actului adiţional şi care exonereazã oricare dintre pãrţi de îndeplinirea totalã sau parţialã a obligaţiilor ce decurg din acest act adiţional.
(5) Partea care invocã forţa majorã va notifica imediat în scris celeilalte pãrţi producerea sau terminarea evenimentului de forţã majorã. Autoritatea calificatã va confirma orice eveniment de forţã majorã, menţionând circumstanţele producerii acestuia.
ART. 15
Rãspunderea contractualã
(1) Pãrţile se obligã sã execute prezentul act adiţional întocmai şi cu bunã-credinţã.
(2) Pentru neexecutarea sau executarea necorespunzãtoare a obligaţiilor contractuale, partea în culpã datoreazã despãgubiri potrivit dispoziţiilor dreptului comun.
ART. 16
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul act adiţional.

ANEXA 1
-------
la actul adiţional
------------------

LISTA
facilitãţilor de cãlãtorie aprobate prin acte normative


┌────┬──────────┬─────────────┬─────────┬───────────┬──────────────────┬───────┐
│Nr. │Beneficia-│ │ Act │ Cine │ Cine │ Cine │
│crt.│rul faci- │ Facilitatea │normativ │ tipareste │ distribuie │suporta│
│ │litatii │ │ │ legiti- │ legitimaţiile │cheltu-│
│ │ │ │ │ matiile │ │ielile │
│ │ │ │ │ │ │pentru │
│ │ │ │ │ │ │facili-│
│ │ │ │ │ │ │tate │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 1. │Secreta- │12 calatorii │Legea nr.│C.F.R. │Secretariatul de │Bugetul│
│ │riatul de │gratuite dus-│341/2004 │Calatori │Stat pentru Pro- │MT, │
│ │Stat pen- │intors, clasa│ │(prin Im- │blemele Revolutio-│cap. │
│ │tru Pro- │I, tren de │ │primeria │narilor din │60.01 │
│ │blemele │orice rang │ │"Filaret") │Decembrie 1989 │ │
│ │Revolutio-│ │ │ │ │ │
│ │narilor │ │ │ │ │ │
│ │din Decem-│ │ │ │ │ │
│ │brie 1989 │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 2. │Asociatia │12 calatorii │Decretul-│MMFES, │MMFES, prin Casa │Bugetul│
│ │Fostilor │simple, gra- │lege nr. │prin Casa │Nationala de Pen- │de stat│
│ │Detinuti │tuite, clasa │118/1990,│Nationala │sii (Posta Romana)│prin │
│ │Politici │I, tren de │republi- │de Pensii │ │MMFES │
│ │din Roma- │orice rang, │cat, cu │ │ │ │
│ │nia │pe baza cupo-│modifica-│ │ │ │
│ │ │nului cu re- │rile si │ │ │ │
│ │ │ducere pentru│completa-│ │ │ │
│ │ │transport │rile ul- │ │ │ │
│ │ │ │terioare │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 3. │Persecuta-│6 calatorii │Legea nr.│MMFES, prin│MMFES, prin Casa │Bugetul│
│ │tii pe │dus+intors, │189/2000,│Casa Natio-│Nationala de Pen- │de stat│
│ │motive │gratuite, │completa-│nala de │sii (Posta Romana)│prin │
│ │etnice │clasa I, tren│ta cu │Pensii │ │MMFES │
│ │ │de orice rang│Legea nr.│ │ │ │
│ │ │pe baza cupo-│367/2001,│ │ │ │
│ │ │nului cu re- │republi- │ │ │ │
│ │ │ducere pentru│cata │ │ │ │
│ │ │transport │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 4. │Veteranii │12 calatorii │Legea nr.│MT (prin │Asociatiile vete- │Bugetul│
│ │de razboi │simple sau 6 │44/1994, │Imprimeria │ranilor de razboi │MT, │
│ │si vetera-│calatorii │cu modi- │"Filaret") │legal constituite │cap. │
│ │nii aces- │dus-intors, │ficarile │ │ │60.01 │
│ │tora │gratuite, │si com- │ │ │ │
│ │ │clasa I sau │pletarile│ │ │ │
│ │ │a II-a, tren │ulterioa-│ │ │ │
│ │ │de orice rang│re │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 5. │Secreta- │12 calatorii │Legea nr.│C.F.R. │Secretariatul de │Bugetul│
│ │riatul de │sau 6 calato-│448/2006 │Calatori │Stat pentru Per- │de stat│
│ │Stat pen- │rii dus- │ │(prin Im- │soanele cu Handi- │prin │
│ │tru Per- │intors, clasa│ │primeria │cap, prin asocia- │consi- │
│ │soanele │a II-a, tren │ │"Filaret") │tiile judetene │liile │
│ │cu Handi- │rangul de │ │ │ │jude- │
│ │cap │tren urmeaza │ │ │ │tene │
│ │ │a fi stabilit│ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 6. │Elevi si │50% reducere,│Legea │C.F.R. │C.F.R. Calatori, │Bugetul│
│ │studenti │tarif tren │invata- │Calatori │MECT distribuie │MT, │
│ │ │personal, │mantului │(prin Im- │cupoanele 50% re- │cap. │
│ │ │clasa a II-a,│nr. │primeria │ducere tren acce- │60.01 │
│ │ │abonamente │84/1995, │"Filaret") │lerat pentru stu- │ │
│ │ │lunare cu nu-│republi- │Bilete de │denti │ │
│ │ │mar nelimitat│cata, cu │calatorie │ │ │
│ │ │de calatorii │modifica-│cu 50% re- │ │ │
│ │ │pentru stu- │rile ul- │ducere, │ │ │
│ │ │denti. Stu- │terioare │abonamente │ │ │
│ │ │dentii - 50% │ │cu 50% re- │ │ │
│ │ │reducere, ta-│ │ducere │ │ │
│ │ │rif tren ac- │ │ │ │ │
│ │ │celerat si │ │ │ │ │
│ │ │rapid, clasa │ │ │ │ │
│ │ │a II-a │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 7. │Pensionari│6 calatorii │Legea │C.F.R. │MMFES, prin ofici-│Bugetul│
│ │ │simple 50% │nr. │Calatori │ile de pensii, │MT, │
│ │ │reducere, ta-│147/2000,│(prin Im- │distribuie cupoa- │cap. │
│ │ │rif tren per-│cu modi- │primeria │nele │60.01 │
│ │ │sonal sau │ficarile │"Filaret")-│ │ │
│ │ │tren accele- │ulterioa-│se elibe- │ │ │
│ │ │rat si rapid │re │reaza in │ │ │
│ │ │fara regim de│ │baza cupoa-│ │ │
│ │ │rezervare, │ │nelor de │ │ │
│ │ │clasa a II-a,│ │transport, │ │ │
│ │ │pe baza cupo-│ │tiparite de│ │ │
│ │ │nului cu re- │ │MMFES │ │ │
│ │ │ducere pentru│ │ │ │ │
│ │ │transport │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 8. │Locuitorii│50% reducere │Legea nr.│C.F.R. │Se elibereaza bi- │Bugetul│
│ │Muntilor │la tariful │33/1996, │Calatori - │lete bianco in │MT, │
│ │Apuseni │legitimati- │cu modi- │se elibe- │baza "Legitimatiei│cap. │
│ │titulari │ilor de cala-│ficarile │reaza bile-│de Mot" │60.01 │
│ │ai "Carne-│torie clasa │ulterioa-│te bianco │ │ │
│ │tului de │a II-a, la │re │ │ │ │
│ │Mot" │toate catego-│ │ │ │ │
│ │ │riile de tre-│ │ │ │ │
│ │ │nuri de cala-│ │ │ │ │
│ │ │tori │ │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│ 9. │Senatori │100% reducere│Legea nr.│MT, bilete │Parlamentul │ │
│ │si depu- │clasa I, tren│4/1990, │tip permise│ │ │
│ │tati │de orice rang│cu modi- │de calato- │ │ │
│ │ │+ vagon de │ficarile │rie │ │ │
│ │ │dormit │ulterioa-│ │ │ │
│ │ │ │re │ │ │ │
├────┼──────────┼─────────────┼─────────┼───────────┼──────────────────┼───────┤
│10. │Academi- │100% reduce- │Legea nr.│MT, bilete │Academia Romana │ │
│ │cieni │re, clasa I, │59/2000, │tip foaie │ │ │
│ │ │tren de orice│cu com- │ │ │ │
│ │ │rang │pletarile│ │ │ │
│ │ │ │ulterioa-│ │ │ │
│ │ │ │re │ │ │ │
└────┴──────────┴─────────────┴─────────┴───────────┴──────────────────┴───────┘




ANEXA 2
-------
la actul adiţional
------------------

CONDIŢII MINIME DE CONFORT
pe categorii de trenuri în trafic intern, valabile pentru planul de mers 2006/2007



┌──────────────────────────────┬────────────┬─────────┬─────────────┬──────────┐
│ │ Intercity │ Rapid │ Accelerat │ Personal │
│ Elemente de confort ├────┬───────┼───┬─────┼─────┬───────┼───┬──────┤
│ │cl. │ cl. │cl.│ cl. │ cl. │ cl. │cl.│ cl. │
│ │I │a II-a │I │aII-a│ I │a II-a │I │a II-a│
├──────────────────────────────┼────┴───────┼───┴─────┼─────┴───────┼───┴──────┤
│Viteza minimã comercialã(km/h)│ 65 │ 55 │ 45 │ 35 │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│Vagoane-restaurant sau bar în │ │ │ │ │
│compunere │ *) │ *) │ *) │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│Servicii în vagoane clasã: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- servire, la cerere, cu │ │ │ │ │
│ produse alimentare │ **) │ *) │ *) │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- anunţarea opririlor │ **) │ *) │ *) │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- ajutor acordat cãlãtorilor │ │ │ │ │
│ la urcarea/coborârea │ **) │ *) │ *) │ │
│ în/din vagoane │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- difuzarea presei cotidiene │ *) │ *) │ *) │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- pliante şi broşuri cu mersul│ │ │ │ │
│ trenului │ **) │ **) │ *) │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│Dotãri ale vagoanelor: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼────┬───────┼───┬─────┼─────┬───────┼───┬──────┤
│- fotolii tapiţate cu stofã │ **)│ **) │**)│ *) │ **) │ *) │**)│ *) │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- huse tetiere │ **)│ **) │ *)│ *) │ *) │ *) │ │ │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- perdele în compartimente │ **)│ **) │**)│ **) │ **) │ *) │ │ │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- iluminat fluorescent │ **)│ **) │**)│ **) │ **) │ **) │ *)│ *) │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- iluminat incandescent │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ (de siguranţã) │ **)│ **) │**)│ **) │ **) │ **) │**)│ **) │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- iluminat lizierã │ **)│ **) │ *)│ │ *) │ │ │ │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- ventilaţie │ **)│ **) │ *)│ *) │ *) │ *) │ │ │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- climatizare │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ (aer condiţionat) │ **)│ *) │ *)│ *) │ *) │ *) │ │ │
├──────────────────────────────┼────┼───────┼───┼─────┼─────┼───────┼───┼──────┤
│- sonorizare în compartiment │ **)│ **) │ *)│ *) │ *) │ *) │ │ │
├──────────────────────────────┼────┴───────┼───┴─────┼─────┴───────┼───┴──────┤
│Cabinã de toaletã dotatã cu │ │ │ │ │
│urmãtoarele materiale │ │ │ │ │
│consumabile: │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- hârtie igienicã şi sãpun │ **) │ **) │ **) │ **) │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- şerveţele │ **) │ **) │ *) │ *) │
├──────────────────────────────┼────────────┼─────────┼─────────────┼──────────┤
│- odorizante în cabina WC │ **) │ **) │ **) │ **) │
└──────────────────────────────┴────────────┴─────────┴─────────────┴──────────┘


----
*) Caracter facultativ.
**) Caracter obligatoriu.
1) Cu excepţia vagoanelor nou-construite, modernizate.

ANEXA 3
-------
la actul adiţional
------------------

LISTA
poziţiei "Alte cheltuieli de investiţii", defalcatã pe categorii de bunuri: dotãri independente cu finanţare de la bugetul de stat pe anul 2007


┌────┬────────────────────────────────────────┬──────┬──────────────┬──────────┐
│Nr. │ Nominalizarea achiziţiei de bunuri │ U.M. │ Cantitate │ Valoare │
│crt.│ şi a altor cheltuieli de investiţii │ │ │ (mii lei)│
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│ │Dotãri independente - total, din care: │ │ │ 174.054 │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│ I. │VAGOANE, din care: │ buc. │ 189 │ 119.384 │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│I.1.│Înlocuirea vagoanelor de cãlãtori cu │ │ │ │
│ │duratã de viaţã expiratã prin │ buc. │ 20 │ 60.786 │
│ │dotarea cu vagoane noi │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│I.2.│Modernizarea şi dezvoltarea parcului de │ │ │ │
│ │vagoane │ buc. │ 89 │ 58.598 │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│ II.│MODERNIZĂRI LOCOMOTIVE │ buc. │ 203 │ 36.910 │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│II.1│Modernizãri locomotive electrice pentru │ │ │ │
│ │creşterea fiabilitãţii, a │ buc. │ 178 │ 23.234 │
│ │randamentelor şi interoperabile cu MAV │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│II.2│Modernizãri locomotive diesel electrice │ │ │ │
│ │pentru asigurarea încãlzirii │ buc. │ 13 │ 5.317 │
│ │electrice şi reducerea consumurilor │ │ │ │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│II.3│Modernizarea locomotivelor diesel │ │ │ │
│ │hidraulice │ buc. │ 12 │ 8.359 │
├────┼────────────────────────────────────────┼──────┼──────────────┼──────────┤
│II.4│Rame electrice pentru mediu parcurs │ buc. │ 8 │ 17.760 │
└────┴────────────────────────────────────────┴──────┴──────────────┴──────────┘


------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016