Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ACT ADITIONAL din 20 iulie 2011  la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011 al Societatii Comerciale TRANSFEROVIAR GRUP - S.A.    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ACT ADITIONAL din 20 iulie 2011 la Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011 al Societatii Comerciale TRANSFEROVIAR GRUP - S.A.

EMITENT: GUVERNUL
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 564 din 9 august 2011

    Încheiat între:
    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, în numele statului, şi
    Societatea Comercialã TRANSFEROVIAR GRUP - S.A., denumitã în continuare S.C. TRANSFEROVIAR, în calitate de operator de transport feroviar, în concordanţã cu prevederile art. 38 şi 39 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 12/1998 privind transportul pe cãile ferate române şi reorganizarea Societãţii Naţionale a Cãilor Ferate Române, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    înţeleg sã încheie prezentul act adiţional, cu respectarea prevederilor art. 14 alin. (1) şi (2) din Contractul de servicii publice pentru perioada 2010-2011 al Societãţii Comerciale TRANSFEROVIAR GRUP - S.A., dupã cum urmeazã:

    ART. I
    La articolul 3 alineatul (5), dupã litera f) se introduce o nouã literã, litera g), cu urmãtorul cuprins:
    "g) S.C. TRANSFEROVIAR va asigura pe toatã durata contractului de servicii publice legãturi feroviare cãtre staţiile terminale pentru trenurile intercity, rapide şi accelerate, astfel încât sã se realizeze transportul cãlãtorilor cãtre aceste staţii într-un timp cât mai scurt. "
    ART. II
    La articolul 11, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Valoarea compensaţiei unitare anuale, necesarã a se asigura de la bugetul de stat ca diferenţã între veniturile obţinute prin aplicarea tarifelor stabilite cu avizul autoritãţilor publice competente şi costurile reale de transport, se cuantificã la 23,00 lei/tren-km pentru anul 2011. Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat, ca platã a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor realizate din tarifele aprobate, este prevãzut în anexa nr. 9 la contract."
    ART. III
    Valorile prevãzute pentru anul 2010 din anexa nr. 4 la contractul de servicii publice al S.C. TRANSFEROVIAR se modificã şi se înlocuiesc cu valorile din anexa nr. 1.
    ART. IV
    Anexa nr. 5 la contractul de servicii publice al S.C. TRANSFEROVIAR se modificã şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2.
    ART. V
    Valorile prevãzute pentru anul 2010 din anexa nr. 7 la contractul de servicii publice al S.C. TRANSFEROVIAR se modificã şi se înlocuiesc cu valorile din anexa nr. 3.
    ART. VI
    Valorile prevãzute pentru anul 2010 din anexa nr. 8 la contractul de servicii publice al S.C. TRANSFEROVIAR se modificã şi se înlocuiesc cu valorile din anexa nr. 4.
    ART. VII
    Valorile prevãzute pentru anul 2010 din anexa nr. 9 la contractul de servicii publice al S.C. TRANSFEROVIAR se modificã şi se înlocuiesc cu valorile din anexa nr. 5.
    ART. VIII
    (1) Trimestrial, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii va verifica gradul de încasare a veniturilor faţã de cele prognozate, aferente pachetului minim social aprobat, pentru fiecare operator de transport feroviar de cãlãtori.
    (2) În situaţia în care veniturile aferente pachetului minim social aprobat nu sunt încasate la un nivel de cel puţin 50% din veniturile prognozate, se va reanaliza necesitatea menţinerii rutelor respective în activitate, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
    ART. IX
    Anexele nr. 1-5 fac parte integrantã din prezentul act adiţional.
    ART. X
    (1) Activitatea de transport feroviar de cãlãtori efectuatã de S.C. TRANSFEROVIAR va fi preluatã de cãtre filiala acestuia, respectiv de cãtre S.C. "Transferoviar Cãlãtori" - S.R.L. - în calitate de operator feroviar de cãlãtori licenţiat conform reglementãrilor în vigoare - în aceleaşi condiţii contractuale, în condiţiile legii.
    (2) În vederea realizãrii transportului feroviar de cãlãtori, S.C. TRANSFEROVIAR şi S.C. "Transferoviar Cãlãtori" - S.R.L. rãspund în solidar pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin contractul de servicii publice pentru anul 2010-2011, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, inclusiv cele prevãzute de prezentul act adiţional.

    Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii,
                      Ministru,
                 ..................

                 Societatea Comercialã TRANSFEROVIAR GRUP - S.A.
                               Director general,
                             .....................

             Societatea Comercialã "Transferoviar Cãlãtori" - S.R.L.
                               Director general,
                             .....................

    ANEXA 1
    la actul adiţional pe anul 2011

            Principalii indicatori cantitativi şi calitativi
            ai activitãţii de transport feroviar de cãlãtori



┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ Indicatorul │ Anul 2011 │
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ Tren km (mii) │ 2.352,721 │
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ Cãlãtori km (mii) │ 25.350 │
└───────────────────────────────┴──────────────────────────────┘




    ANEXA 2
    la actul adiţional pe anul 2011

          Lista completã a trenurilor de cãlãtori ce reprezintã
                pachetul minim social pe anul 2011,
           care face obiectul contractelor de servicii publice





    Trenuri cu circulatie regulata
┌────┬────────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬─────┬─────────────────┬─────────────────┐
│Nr. │ │Distanţa│ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │ Tren km/zi │ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ/an │tren/│(col. 2 x col. 6)│(col. 5 x col. 7)│
│ │ │ │ │ │ │ zi │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 1 │Cluj Napoca-Targu Mures │ 127,90 │ │ Z │ 104 │ 2│ 255,80│ 26.603,20│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 2│ 255,80│ 26.603,20│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 2 │Cluj Napoca- Oradea │ 152,10 │ accelerat │ Z │ 365 │ 6│ 912,60│ 333.099,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 6│ 912,60│ 333.099,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 3 │Cluj Napoca- Bistriţa Nord │ 119,00 │ accelerat │ Z │ 365 │ 6│ 714,00│ 260.610,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 6│ 714,00│ 260.610,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 4 │Cluj Napoca- Piatra Craiului│ 83,00 │ │ Z │ 365 │ 2│ 166,00│ 60.590,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 5 │Timisoara - Oradea │ 177,80 │ │ Z │ 365 │ 4│ 711,20│ 259.588,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 6 │ Buzãu - Berca │ 22,30 │ personal │ Z │ 365 │ 14│ 312,20│ 113.953,00│
│ │ │ ├─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ personal │ E │ 260 │ 4│ 89,20│ 23.192,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 18│ 401,40│ 137.145,00│
├────┴────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────────┴─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL tren- km Secţii interoperabile │ 2.995,00│ 1.077.635,20│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┘

    Secţii neinteroperabile (inchiriate)
┌────┬────────────────────────────┬────────┬─────────────┬──────────┬────────┬─────┬─────────────────┬─────────────────┐
│Nr. │ │Distanţa│ │ Regim de │Nr. zile│ Nr. │ Tren km/zi │ Tren km/an │
│crt.│ Ruta de circulaţie │ (km.) │ Rang tren │circulaţie│circ/an │tren/│(col. 2 x col. 6)│(col. 5 x col. 7)│
│ │ │ │ │ │ │ zi │ │ │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4*) │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 1 │ Nehoiaşu - Berca │ 51,00 │ personal │ Z │ 365 │ 14│ 714,00│ 260.610,00│
│ │ │ ├─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ personal │ E │ 260 │ 4│ 204,00│ 53.040,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 18│ 918,00│ 313.650,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 2 │ Caransebeş-Boutari │ 37,00 │ personal │ Z │ 365 │ 20│ 740,00│ 270.100,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 3 │ Oradea - Cordau │ 14,20 │ personal │ Z │ 365 │ 16│ 227,20│ 82.928,00│
│ │ │ ├─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 16│ 227,20│ 82.928,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┬──────────┬────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 4 │ Galati - Barlad │109,00 │ personal │ Z │ 365 │ 12│ 1.308,00│ 477.420,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 5 │ Galati - Beresti │ 77,90 │ personal │ Z │ 365 │ 1│ 77,90│ 28.434,00│
│ ├────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ Targu Bujor - Barlad │ 56,00 │ personal │ Z │ 365 │ 4│ 224,00│ 81.760,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┼──────────┼────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ 6 │ Galati - Tagu Bujor │ 53,00 │ personal │ Z │ 365 │ 1│ 53,00│ 19.345,00│
├────┼────────────────────────────┼────────┼─────────────┴──────────┴────────┼─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ │ │ │ Total │ 18│ 1.662,90│ 606.959,00│
├────┴────────────────────────────┴────────┴─────────────────────────────────┴─────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL tren - km Secţii neinteroperabile (închiriate) │ 2.808,10│ 1.273.637,00│
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┼─────────────────┤
│ TOTAL GENERAL SERVICIU PUBLIC SOCIAL │ 5.803,10│ 2.351.272,20│
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────┴─────────────────┘


------------
    *) = Regim de circulaţie (coloana 4 din tabele)

    LEGENDA
    E Nu circulã sâmbãta şi duminica.
    Z Circulã zilnic.


    ANEXA 3
    la actul adiţional pe anul 2011



                Costul prestaţiilor
┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ │ Costurile de transport │
│ ├──────────────────────────────┤
│ │ Anul 2011 │
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ Suma (mii lei) │ 58.600 │
└───────────────────────────────┴──────────────────────────────┘




    ANEXA 4
    la actul adiţional pe anul 2011

                Stabilirea nivelului de venituri prognozat
             pentru pachetul minim social şi politica tarifarã



┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────┐
│ Indicatorul │ Anul 2011 │
├───────────────────────────────┼──────────────────────────────┤
│ Venituri (mii lei) │ 4.470 │
└───────────────────────────────┴──────────────────────────────┘




    ANEXA 5
    la actul adiţional pe anul 2011

            Nivelul compensaţiei de la bugetul de stat ca platã
            a serviciilor publice pentru acoperirea diferenţei
              dintre nivelul costurilor şi cel al veniturilor
                      realizate din tarifele aprobate



┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────┐
│ │Evoluţia valorii necesare│
│ │ pe anul 2011 │
│ │ (mii lei) │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│Compensaţia anualã necesarã, │ 54.130 │
│din care: │ │
├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────┤
│- asigurat prin Legea bugetului de │ 37.349,319 │
│stat pe anul 2011 nr. 286/2010 │ │
└──────────────────────────────────────┴─────────────────────────┘



                          --------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016