Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ACT ADIŢIONAL nr. 7 din 13 ianuarie 2014 la Acordul de delegare de funcţii privind implementarea Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013" dintre Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice - Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane şi Organismul intermediar regional pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane - Regiunea Bucureşti-Ilfov
EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI, PROTECŢIEI SOCIALE ŞI PERSOANELOR VÂRSTNICE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 102 din 11 februarie 2014
Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, în calitate de Autoritate de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane (denumit în continuare AM), având sediul în Bucureşti, str. Scărlătescu nr. 17-19, sectorul 1, reprezentat de domnul Sorin Dumitru Ştefoni, în calitate de secretar de stat, pe de o parte,
şi
Organismul intermediar regional pentru Programul operaţional sectorial pentru Dezvoltarea resurselor umane - Regiunea Bucureşti-Ilfov, în calitate de Organism intermediar regional pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane - Regiunea Bucureşti-Ilfov, având sediul în Bucureşti, bd. Carol I nr. 34-36, et. 7, sectorul 2, România, reprezentat de domnul Dragoş Iorga, în calitate de director executiv, pe de altă parte,
au convenit să încheie, în baza prevederilor:
- Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, cu modificările şi completările ulterioare;
- Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 142/2012, cu modificările şi completările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 218/2012 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 64/2009 privind gestionarea financiară a instrumentelor structurale şi utilizarea acestora pentru obiectivul convergenţă, cu modificările ulterioare;
- Hotărârii Guvernului nr. 875/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora;
- Ordinului ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse şi al ministrului economiei şi finanţelor nr. 79/384/2008 privind aprobarea Documentului-cadru de implementare a Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea Resurselor Umane", 2007-2013, cu modificările şi completările ulterioare;
- articolului 18.3 din Acordul de delegare de funcţii privind implementarea Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013" dintre Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse (MMFES), în calitate de Autoritate de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane, şi Organismul intermediar regional pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane - Regiunea Bucureşti-Ilfov, semnat la data de 11 septembrie 2008, aprobat prin Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalităţii de şanse nr. 600/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
prezentul act adiţional la Acordul de delegare de funcţii privind implementarea Programului operaţional sectorial "Dezvoltarea resurselor umane 2007-2013".
ART. 1
Articolul 3.2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
"Art. 3.2. - Organismul intermediar regional pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane - Regiunea Bucureşti-Ilfov este responsabil cu gestionarea proiectelor de grant şi strategice din cadrul următoarelor axe prioritare/domenii majore de intervenţie din POSDRU:
● Axa prioritară 3 «Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor», respectiv:
- Domeniul major de intervenţie 3.1. «Promovarea culturii antreprenoriale»
- Domeniul major de intervenţie 3.2. «Formare şi sprijin pentru întreprinderi şi angajaţi pentru promovarea adaptabilităţii»
● Axa prioritară 5 «Promovarea măsurilor active de ocupare», respectiv:
- Domeniul major de intervenţie 5.1 «Dezvoltarea şi implementarea măsurilor active de ocupare»
- Domeniul major de intervenţie 5.2. «Promovarea sustenabilităţii pe termen lung a zonelor rurale în ceea ce priveşte dezvoltarea resurselor umane şi ocuparea forţei de muncă»
● Axa prioritară 6 «Promovarea incluziunii sociale», respectiv:
- Domeniul major de intervenţie 6.1 «Dezvoltarea economiei sociale»
- Domeniul major de intervenţie 6.2 «Îmbunătăţirea accesului şi participării grupurilor vulnerabile pe piaţa muncii»
- Domeniul major de intervenţie 6.3 «Promovarea egalităţii de şanse pe piaţa muncii»
- Domeniul major de intervenţie 6.4. «Iniţiative transnaţionale pentru o piaţă inclusivă a muncii»."
ART. 2
Prezentul act adiţional a fost încheiat astăzi, 13 ianuarie 2014, la Direcţia generală Autoritatea de management pentru Programul operaţional sectorial pentru dezvoltarea resurselor umane, într-un număr de două exemplare, fiecare cu valoare de original, câte 1 (un) exemplar pentru fiecare dintre părţi.
Nume, funcţie
Sorin Dumitru Ştefoni,
secretar de stat
Semnătura ........
Data 13 ianuarie 2014
Nume, funcţie
Dragoş Iorga,
director executiv
Semnătura .......
Data 13 ianuarie 2014
--------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
(Off topic)Parlamentul Romaniei- bataia de joc a Europei?Am astasit, joi 12 februarie 2009, la o jalnica manifestare a unei institutii europene.Un domn (pe care ma voi feri sa il descriu, pentru a nu se spune ca opinia mi-ar fi putut fi influentata de argumente estetice) a dat citire unui asa-zis Raport referitor la Romania. Nu mi-am putut imagina ca UE este in stare sa trateze un stat membru ca pe o provincie de ultim rang sau ca pe un tzarc in care sunt stransi niste indivizi fara capatai, redusi mintal, a caror identitate nu conteaza, buni, in cel mai fericit caz, pentru a fi trimisi sa raneasca la vite. Acea Comisie a calcat in picioare principala institutie democratica a Romaniei - Parlamentul- spunandu-i de la microfon, cu penibila suficienta, ce ar trebui sa faca pentru a-i multumi pe ei, cei de prim rang .Si-a permis sa ridiculizeze, prin modul de abordare, principiul separatiei puterilor in stat, vorbind despre Romania.A improscat cu mizerie ordinea constitutionala din Romania, stabilind, printr-o incalificabila atitudine, ierarhii institutionale dupa principiul bunului plac. O Uniune Europeana care are incredibilul tupeu de a defila cu principiile declarate ale Revolutiei franceze, traduce, cand e vorba despre Romania, libertatea prin supunere fara crancnire la capriciile sale de stapan (oare s-a gandi daca noi recunoastem stapanul ?), egalitatea prin lipsa dreptului de a ne aplica in totalitate legile intre granitele unui stat independent si suveran si fraternitatea prin amenintarea ca nu vom primi nici macar firimiturile de la pranzul sau, daca nu ne vom supune diverselor sale pohte. Imi pun o intrebare pe care si-o pun multi, cu siguranta: ar fi avut respectiva Comisie indrazneala sa incerce sa impuna (practic, despre asta e vorba) printr-un Raport, Parlamentului Frantei sau Parlamentului Angliei- pentru a ma opri doar la doua exemple- sa se subordoneze unei institutii a statului, pe care, de fapt, o controleaza, prin statutul sau?Admitand ca ar fi avut inconstienta de a proceda astfel, care ar fi fost replica Parlamentului Frantei sau a Parlamentului Angliei? Cumva, supusa?Nu trebuie sa aiba cineva multa imaginatie pentru a realiza ca onor domnilor de la Comisie le-ar fi crescut urzici in urechi (vorba unui personaj din Principele lui Barbu) daca, prin absurd, ar fi facut un asemenea gest nesabuit. Invit Parlamentul Romaniei- format din oameni care au ajuns acolo primind investitura noastra de incredere, in sensul ca ne vor apara SI demnitatea de neam- sa dea Comisiei o replica demna si ferma, prin care sa anuleze, respingand, acele inadmisibile imixtiuni in ordinea de drept a Romaniei.Daca nu o va face, atunci- dupa cum a spus un jurist pe care il respect (ma refer la Lucian Bolcas) meritam sa avem soarta unui pres de sters picioarele distinsei Comisii si, in general, picioarele mai marilor UE.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: