──────────────────
Ministerul Finanţelor Publice
Str. Apolodor nr. 17
Bucureşti, România
Telex: 11239
Fax: 401 312 6792
Pentru Bancã:
──────────────
Banca Internaţionalã pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare
Str. 1818 H, N.W.
Washington, D.C. 20433
Statele Unite ale Americii
Adresa telegraficã: INTBAFRAD, Washington, D.C.
Telex: 248423 (MCI) sau 64145 (MCI)
Fax: (202) 477-6391
Drept urmare, pãrţile la prezentul acord, acţionând prin reprezentanţii lor legal autorizaţi, au dispus ca acest acord sã fie semnat în numele lor la Bucureşti, România, în ziua şi anul menţionate la început.
Pentru România,
Ionel Popescu,
ministrul finanţelor publice,
reprezentant autorizat
Pentru Banca Internaţionalã
pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare,
Anand K. Seth,
director,
reprezentant autorizat
ANEXA 1
TRAGEREA
sumelor împrumutului
1. Tabelul de mai jos stabileşte categoriile de poziţii care vor fi finanţate din sumele împrumutului, alocarea sumelor împrumutului pe fiecare categorie şi procentul cheltuielilor pentru poziţiile care vor fi astfel finanţate din fiecare categorie:
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Suma alocatã %
Categoria din împrumut din cheltuieli
(exprimatã în euro) care va fi finanţat
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(1) Echipamente de comunicaţii 13.500.000 100% din cheltuieli externe,
100% din cheltuieli locale
(costuri franco-uzina) şi
80% din costuri locale
pentru alte articole
achiziţionate de pe plan
local
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(2) Bunuri (altele decât 40.850.000 100% din cheltuieli externe,
echipamentele de 100% din cheltuieli locale
comunicaţii) (costuri franco-uzina) şi
80% din costuri locale
pentru alte articole
achiziţionate de pe plan
local
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(3) Servicii de consultanţã 3.520.000 75% din cheltuieli efectuate
(inclusiv audit) de consultanţi locali;
şi 85% din cheltuieli
efectuate de consultanţi
externi
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(4) Pregãtire 1.500.000 100% din cheltuieli externe
şi 75% din cheltuieli locale
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(5) Subîmprumuturi în cadrul 4.000.000 100%
pãrţii C.2 a Proiectului
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(6) Lucrãri 830.000 80%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(7) Costuri operaţionale 800.000 45%
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
(8) Nealocate 100.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
TOTAL: 65.100.000
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Data scadenţei Plata ratelor de capital
(exprimate în euro)*)
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
La fiecare datã de 15 februarie şi 15 august,
începând cu 15 august 2010
pânã la 15 august 2021 2.715.000
şi la 15 februarie 2022 2.655.000
─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────